Mamy prawie 500 poradników i rankingów oraz około 10 tyś. ocen produktów!

Logo strony Strefa Zakupowa
Rejestruj
Zmień czcionkę:

Ranking teleobiektywów. Jaki model wybrać? - październik 2024 *

Ostatnia aktualizacja rankingu:

1. Nikon NIKKOR Z 800mm f/6.3 VR S

Nikon NIKKOR Z 800mm f/6.3 VR S
Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 800 mm
Budowa: 22 soczewki w 14 grupach (w tym 3 soczewki ED, 1 soczewka SR, 1 soczewka Fresnela (PF), soczewki z powłoką nanokrystaliczną oraz przednia soczewka z p
Filtr o średnicy: 6.3 -
System mocowania: Nikon Z
Kąt wiedzenia: Format FX: 3° 10, format DX: 2°
Odległość min.: 5 m
Przysłona: 6.3 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 107 - 322
Maks. powiększenie: 0,14x
Ilość listków przesłony: 5.2mm, f/2.8, f/16, Canon RF, Pełna klatka, 190°, 20cm, około 1:33, 12 elementów w 10 grupach, 7, Brak, Montowany z tyłu filtr żelatynowy (35 × 20 mm), (121.1 × 83.6) × 53.5, 350g, ID: 23313, EAN: 4549292195675, MFR: 5554C005
Wielkość: Około 140 mm × 385 mm (maksymalna średnica × odległość od kołnierza mocowania obiektywu do końca obiektywu)
Kolor obudowy: czarny
Masa: Około 2385 g
Stabilizator obrazu: tak

2. Tamron 50-400 mm F/4.5-6.3 Di III VC V ...

Tamron 50-400 mm F/4.5-6.3 Di III VC V ...
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 50-400 mm
Budowa: 50-400mm, f / 4.5-6.3, f / 22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 1
Filtr o średnicy: 67 mm
System mocowania: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 gr
Kąt wiedzenia: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 gr
Odległość min.: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 gr
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.5 - 6.3
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: 8x
Ilość listków przesłony: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 grupach, 9, Autofokus jest szybki i dokładny - zastosowano mechanizm ustawiania ostrości z silnikiem l
Wielkość: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 gr
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1155 g
Stabilizator obrazu: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 grupach, 9, Autofokus jest szybki i dokładny - zastosowano mechanizm ustawiania ostrości z silnikiem liniowym VXD, tak, VC (kompensacja drgań), 67mm, Li

3. Sigma S 60-600mm f/4.5-6.3 DG OS HSM N ...

Sigma S 60-600mm f/4.5-6.3 DG OS HSM N ...
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 60-600 mm
Budowa: 25 / 19
Filtr o średnicy: 105 mm
System mocowania: Nikon F
Kąt wiedzenia: 39,6 - 4,1 stopnia
Odległość min.: 60-260 cm
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.5-6.3 - 22-32
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: x0.23
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 120,4×268,9 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 2700 g
Stabilizator obrazu: tak

4. Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 150-400mm F ...

Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 150-400mm F ...
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 150-400 mm
Budowa: 28 / 18
Filtr o średnicy: 95 mm
System mocowania: 4/3
Kąt wiedzenia: 12°20-5°00 (format FX)8°00-3°10 (format DX)
Odległość min.: 1.3 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.5 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 107 - 322
Maks. powiększenie: 0.22x
Ilość listków przesłony: 9 (okrągły otwór przysłony)Przysłona elektromagnetyczna
Wielkość: ok. 108 × 267,5 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 2300g
Stabilizator obrazu: tak

5. Canon RF 600mm F4L IS USM ( w magazyni ...

Canon RF 600mm F4L IS USM ( w magazyni ...
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 600 mm
Budowa: 17 elementów / 13 grup
Filtr o średnicy: 52 mm
System mocowania: Canon EF
Kąt wiedzenia: 3°30, 2°20, 4°10 (poziomo, pionowo, po przekątnej)
Odległość min.: 420
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: 0.08x - 0.15x
Ilość listków przesłony: 7
Wielkość: 168 × 472 mm
Kolor obudowy: biało-czarny
Masa: 3090 g
Stabilizator obrazu: tak

6. Nikon Nikkor Z 180-600mm f/5.6-6.3 VR

Nikon Nikkor Z 180-600mm f/5.6-6.3 VR
Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 180x600 mm
Budowa: 25 soczewek w 17 grupach (w tym 6 soczewek ED, 1 soczewka asferyczna oraz soczewka przednia z powłoką fluorową)
Filtr o średnicy: 95 mm
System mocowania: Nikon Z
Kąt wiedzenia: Format FX: 13° 40? do 4° 10?, Format DX: 9° do 2° 40?
Odległość min.: 130
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 5.6-6.3 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: x0.25
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: Około 110 mm × 315,5 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1950 g
Stabilizator obrazu: tak

7. Canon RF 24-105 F2.8 L IS USM Z

Canon RF 24-105 F2.8 L IS USM Z
Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 24-105
Budowa: 23 elementy w 18 grupach (4 elementy UD, 2 elementy asferyczne GMo, 1 odlew elementu asferycznego)
Filtr o średnicy: 82
System mocowania: Canon RF
Kąt wiedzenia: 74?19°20
Odległość min.: 45 cm (przy 24 mm) 45 cm (przy 105 mm)
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 2.8
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: x0.29
Ilość listków przesłony: 11
Wielkość: 88.5 × 199
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1430
Stabilizator obrazu: tak

8. Tamron 150-500mm F/5-6.7 Di III VC VXD ...

Tamron 150-500mm F/5-6.7 Di III VC VXD ...
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 150-500 mm
Budowa: 25 elementów w 16 grupach
Filtr o średnicy: 82 mm
System mocowania: Sony E
Kąt wiedzenia: 16.25 - 4.57
Odległość min.: 0,6 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 5.0-6.7 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 225 - 750
Maks. powiększenie: x0.32
Regulacja ostrości: AF
Ilość listków przesłony: 7
Wielkość: 93 × 209.6
Kolor obudowy: biały
Masa: 1725 g
Stabilizator obrazu: tak

9. Pentax HD D FA 70-210mm f/4 ED SDM WR

Pentax HD D FA 70-210mm f/4 ED SDM WR
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 70-210 mm
Budowa: 20 / 14
Filtr o średnicy: 67 mm
System mocowania: Pentax
Kąt wiedzenia: 23 - 7.7,34.5 - 11.8
Odległość min.: 0,95 m
Kompatybilność: APS, pełna klatka
Przysłona: 4.0-32
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 107 - 322
Maks. powiększenie: x0.32
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 175×78,5 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 819g
Stabilizator obrazu: nie

10. Canon RF 200-800mm f/6,3-9 IS STM

Canon RF 200-800mm f/6,3-9 IS STM
Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 200-800 mm
Budowa: 20 elementów w 14 grupach
Filtr o średnicy: 95 mm
System mocowania: Canon RF
Kąt wiedzenia: 20?4, 14?2.45, 24?5 (poziomo, pionowo, po przekątnej)
Odległość min.: 0,8 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 6.3-9 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: x0.33
Ilość listków przesłony: 100-500mmZ konwerterem 1.4x:420?700mmZ konwerterem 2.0x:600?1000mm, f/4.5 przy 100mmf/5.6 przy 400mmf/7.1przy 500mmZ konwerterem 1.4x:f/8?f/10Z konwerterem 2.0x:f/11?f/14, f/32 przy 100mmf/54 przy 500mm, Canon RF, Pełna klatka, 24° dla 100mm5°dla 500
Wielkość: 144,8 × 380,3 mm
Kolor obudowy: biały
Masa: 3310g
Stabilizator obrazu: tak

11. Nikon Nikkor Z 600mm f/4 TC VR S

Nikon Nikkor Z 600mm f/4 TC VR S
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 600 mm
Budowa: 26 / 20
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Nikon Z
Kąt wiedzenia: 4° 10
Odległość min.: 45 cm (przy 24 mm) 45 cm (przy 105 mm)
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.0 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: x0.29
Ilość listków przesłony: 10
Wielkość: 165 × 437 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 3260 g
Stabilizator obrazu: tak

12. Sigma S 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Canon

Sigma S 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Canon
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 70-200 mm
Budowa: 24 / 22
Filtr o średnicy: 82 mm
System mocowania: Canon EF
Kąt wiedzenia: 34,3-12,3 stopni
Odległość min.: 1,2 m
Przysłona: 2.8 - 22
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 70-200, mm
Maks. powiększenie: 0.15x
Ilość listków przesłony: 11, przysłona kołowa
Wielkość: 94.2 × 202.9
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1805 g
Stabilizator obrazu: tak

13. Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II SEL70 ...

Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II SEL70 ...
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 70-200 mm
Budowa: 9 / 7
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Sony
Kąt wiedzenia: 24° * 16° * 28° 30
Odległość min.: 0.85 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 2.8 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 225 - 750
Maks. powiększenie: 0,13x
Ilość listków przesłony: 11
Wielkość: 88 × 200 mm
Kolor obudowy: biały
Masa: 1045 g
Stabilizator obrazu: tak

14. Nikon Nikkor Z 85mm f/1.2 S

Nikon Nikkor Z 85mm f/1.2 S
Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 85 mm
Budowa: 15 soczewek w 10 grupach (w tym 1 soczewka ED, 2 soczewki asferyczne i soczewki z powłoką nanokrystaliczną)
Filtr o średnicy: 82 mm
System mocowania: Nikon Z
Kąt wiedzenia: Format FX: 28° 30? Format DX: 18° 50?
Odległość min.: 85 cm
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 1.2
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: 0.08x - 0.15x
Ilość listków przesłony: 7
Wielkość: Około 102,5 mm × 141,5 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: Około 1160 g
Stabilizator obrazu: tak

15. Irix 150mm Macro 1:1 f/2.8 Dragonfly C ...

Irix 150mm Macro 1:1 f/2.8 Dragonfly C ...
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 150 mm
Budowa: 12 / 9
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Canon EF
Kąt wiedzenia: 16°
Odległość min.: 0,345 m
Kompatybilność: pełna klatka i APS
Przysłona: 2.8 - 22
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 70-200, mm
Maks. powiększenie: x0.35
Ilość listków przesłony: 9, Przysłona kołowa
Wielkość: 87 × 135mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 840 g
Stabilizator obrazu: brak

16. TTArtisan 100mm f/2.8 Soap Bubble Boke ...

TTArtisan 100mm f/2.8 Soap Bubble Boke ...
Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 100 mm
Budowa: 3 / 3
Filtr o średnicy: 49 mm
System mocowania: M42
Kąt wiedzenia: 39,6 - 4,1 stopnia
Odległość min.: 60-260 cm
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 2.8-22
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: x0.23
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 120,4×268,9 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 307 g
Stabilizator obrazu: tak

17. Nikon AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR

Nikon AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 70-200 mm
Budowa: 22 elementów w 18 grupach
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Nikon F
Kąt wiedzenia: 34°20-12°20 (22°50-8°00 w przypadku aparatu fo
Odległość min.: 1.1 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 2.8-22
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 70 - 200 mm
Maks. powiększenie: 0.21x
Regulacja ostrości: AF
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 88,5×202,5 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1430 g
Stabilizator obrazu: tak

18. Sigma S 60-600mm f/4.5-6.3 DG OS HSM S ...

Sigma S 60-600mm f/4.5-6.3 DG OS HSM S ...
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 60-600 mm
Budowa: 25 / 19
Filtr o średnicy: 105 mm
System mocowania: Sony E
Kąt wiedzenia: 39,6 - 4,1 stopnia
Odległość min.: 60-260 cm
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.5-6.3 - 22-32
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: x0.25
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 120,4×268,9 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 2700 g
Stabilizator obrazu: tak

19. Sony 28-135 f/4 FE PZ G OSS

Sony 28-135 f/4 FE PZ G OSS
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 28-135 mm
Budowa: 15 / 11
Filtr o średnicy: 95 mm
System mocowania: Sony E
Kąt wiedzenia: 54°-12° (APS-C), 75°-18° (pełna klatka 35 mm)
Odległość min.: 0,95
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.0 - 22
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 100 mm
Maks. powiększenie: 1.4
Ilość listków przesłony: 9, Przysłona kołowa
Wielkość: 72×83 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1215g
Stabilizator obrazu: tak

20. Sigma 500mm f/4 DG OS HSM Sports Canon

Sigma 500mm f/4 DG OS HSM Sports Canon
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 500 mm
Budowa: 15 soczewek w 10 grupach (w tym 1 soczewka ED, 2 soczewki asferyczne i soczewki z powłoką nanokrystaliczną)
Filtr o średnicy: 46 mm
System mocowania: Canon EF
Kąt wiedzenia: Format FX: 28° 30? Format DX: 18° 50?
Odległość min.: 3.5
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.0-32
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: 0.08x - 0.15x
Ilość listków przesłony: 7
Wielkość: 144,8 × 380,3 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 3310g
Stabilizator obrazu: tak

21. Canon RF 100-500mm f/4.5-7.1 L IS USM

Canon RF 100-500mm f/4.5-7.1 L IS USM
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 100-500 mm
Budowa: 20 elementów w 14 grupach
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Canon RF
Kąt wiedzenia: 20?4, 14?2.45, 24?5 (poziomo, pionowo, po przekątnej)
Odległość min.: 0.90
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.5-7.1
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 36 - 105 mm
Maks. powiększenie: x0.33
Regulacja ostrości: tak
Ilość listków przesłony: 100-500mmZ konwerterem 1.4x:420?700mmZ konwerterem 2.0x:600?1000mm, f/4.5 przy 100mmf/5.6 przy 400mmf/7.1przy 500mmZ konwerterem 1.4x:f/8?f/10Z konwerterem 2.0x:f/11?f/14, f/32 przy 100mmf/54 przy 500mm, Canon RF, Pełna klatka, 24° dla 100mm5°dla 500
Wielkość: 93.8 × 207.6
Kolor obudowy: biały
Masa: 1530g
Stabilizator obrazu: tak

22. Nikon AF-P 70-300mm f/4.5-5.6E ED VR ( ...

Nikon AF-P 70-300mm f/4.5-5.6E ED VR ( ...
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 70-300 mm
Budowa: 18 / 14
Filtr o średnicy: 67 mm
System mocowania: Nikon F
Kąt wiedzenia: 34°20-8°10
Odległość min.: 120
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 5.6-5.6 - 32-40
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 70 - 300
Maks. powiększenie: x0.25
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 80,5 × 146 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 680 g
Stabilizator obrazu: tak

23. Canon EF 75-300 f/4.0-5.6 III

Canon EF 75-300 f/4.0-5.6 III
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 75-300 mm
Budowa: 13 / 9
Filtr o średnicy: 58 mm
System mocowania: Canon EF
Kąt wiedzenia: 32.2° - 8.3°
Odległość min.: 1.5
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.0-5.6
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: 0,25x (przy 300 mm)
Regulacja ostrości: AF
Ilość listków przesłony: 7
Wielkość: 122×71 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 480g
Stabilizator obrazu: nie

24. Nikon AF-S 500mm f/5.6E PF ED VR (JAA5 ...

Nikon AF-S 500mm f/5.6E PF ED VR (JAA5 ...
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 500 mm
Budowa: 19 / 11
Filtr o średnicy: 95 mm
System mocowania: Nikon F
Kąt wiedzenia: 3° 10
Odległość min.: 3 m
Kompatybilność: pełna klatka
Przysłona: 5/6 - 32
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 70 - 300
Maks. powiększenie: 0.23x
Ilość listków przesłony: 7
Wielkość: 106×237 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1460 g
Stabilizator obrazu: tak

25. OM SYSTEM M.Zuiko Digital ED 150-600mm ...

OM SYSTEM M.Zuiko Digital ED 150-600mm ...
Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 150-600 mm
Budowa: 25 / 15
Filtr o średnicy: 95 mm
System mocowania: Micro 4/3
Kąt wiedzenia: 29-6°
Odległość min.: 1.2 m
Przysłona: 5.0-6.3 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 25,5 - 82,5 mm
Maks. powiększenie: 0,25 (1:4)
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 109.4 × 264.4 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 710g
Stabilizator obrazu: tak

26. Canon EF 100-400 f/4.5-5.6 L IS USM

Canon EF 100-400 f/4.5-5.6 L IS USM
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 100-400 mm
Budowa: 17 / 14
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Canon EF
Kąt wiedzenia: 5-20°
Odległość min.: 1.8 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.5-5.6 - 32-38
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 36 - 105 mm
Maks. powiększenie: 0,24 (1:4,1)
Ilość listków przesłony: 6
Wielkość: 92×189 mm
Kolor obudowy: biały
Masa: 1380g
Stabilizator obrazu: tak

27. Nikon NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena

Nikon NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 135 mm
Budowa: 23 elementy w 18 grupach
Filtr o średnicy: 82 mm
System mocowania: Sony
Kąt wiedzenia: 34°-12°30 (pełna klatka 35 mm)23°-8° (APS-C)
Odległość min.: 0,96
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 1.8 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 105 - 300 mm
Maks. powiększenie: 0,25 (1:4)
Ilość listków przesłony: 11 listkówPrzysłona kołowa
Wielkość: 88 × 200 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 995 g
Stabilizator obrazu: tak

28. Tokina SZ 500mm F8 Reflex MF

Tokina SZ 500mm F8 Reflex MF
Typ: teleobiektyw lustrzany
Zakres ogniskowej: 500 mm
Budowa: 50-400mm, f / 4.5-6.3, f / 22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 1
Filtr o średnicy: 72 mm
System mocowania: T
Kąt wiedzenia: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 grupach, 9, Autofokus jest szybki i dokładny - zastosowano mechanizm ustawiania ostrości z silnikiem liniowym VXD, tak, VC (kompensacja drgań), 67mm, Li
Odległość min.: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 grupach, 9, Autofokus jest szybki i dokładny - zastosowano mechanizm ustawiania ostrości z silnikiem liniowym VXD, tak, VC (kompensacja drgań), 67mm, Li
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 8.0 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: 8x
Ilość listków przesłony: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 grupach, 9, Autofokus jest szybki i dokładny - zastosowano mechanizm ustawiania ostrości z silnikiem l
Wielkość: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 gr
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1155 g
Stabilizator obrazu: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 grupach, 9, Autofokus jest szybki i dokładny - zastosowano mechanizm ustawiania ostrości z silnikiem liniowym VXD, tak, VC (kompensacja drgań), 67mm, Li

29. Sony FE 600 mm f/4 GM OS

Sony FE 600 mm f/4 GM OS
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 600 mm
Budowa: 18 / 24
Filtr o średnicy: 40,5 mm
System mocowania: Sony
Kąt wiedzenia: 2,40°
Odległość min.: 0.85 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.0 - 22.0
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 225 - 750
Maks. powiększenie: 0,13x
Ilość listków przesłony: 11
Wielkość: 163 × 6×449
Kolor obudowy: biały
Masa: 3040 g
Stabilizator obrazu: tak

30. Nikon Nikkor Z 100-400mm f/4.5-5.6 VR ...

Nikon Nikkor Z 100-400mm f/4.5-5.6 VR  ...
Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 100-400 mm
Budowa: 25 / 20
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Nikon
Kąt wiedzenia: Format FX: od 24°20 do 6°10, format DX: od 16° do 4°
Odległość min.: 0,75m
Przysłona: 4.5 - 5.6
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 225 - 750
Maks. powiększenie: 0.15x
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 98 mm × 222 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1435g
Stabilizator obrazu: tak

Ranking popularności producentów urządzeń

Zestawienie tabelaryczne producentów w TOP 30
PozycjaProducentIlość urządzeńUdział procentowy
1.Nikon930%
2.Canon620%
3.Sigma413.3%
4.Sony310%
5.Tamron26.7%
6.Tokina13.3%
7.TTArtisan13.3%
8.Pentax13.3%
9.Olympus13.3%
10.OM SYSTEM13.3%
11.Irix13.3%

*Uwaga: powyższe zestawienia tworzone są w oparciu o popularność produktów w porównywarkach cen (większa popularność, wyższa pozycja).

Opinie o produktach

-1[1]
Ramzan 2 lata temu
Kompletuję zestaw do dalekich obserwacji. Mam używanego, ale całkiem sprawnego, Nikona D3100 i do tego chciałbym teleobiektyw. Może będziecie mnie uważać za dziwnego trochę, ale mieszkam w okolicach Wolbromia, a dokładniej za Wolbromiem w kierunku Olkusza i tak się składa, że przy ładnej pogodzie widać Tatry, tzn. gołym okiem ciężko, ale przez zwykłą lornetkę widok czasami zapiera dech w piersiach, więc chciałbym to uwiecznić na zdjęciach. Wiem, że wielu z was tego nie będzie rozumieć, ale ja jestem zakochany w tym widoku, a pewnie z czasem będę fotografował również inne obiekty oddalone o dziesiątki kilometrów ode mnie - po prostu czuję, że będzie mnie to pasjonować i spędzę nad tym wiele długich godzin ...
Odpowiedz
-1[1]
Czesław 2 lata temu
A ile chcesz wydać? Zakładam że pewnie niewiele skoro to Twoje hobby... Z tych tańszych to proponuję Nikkor 70-300 mm f/4.5-6.3 G ED VR AF-P DX. Raczej będziesz zadowolony. Życzę udanych łowów, bo też zdarza mi się wykonywać zdjęcia Tatrom, ale robię to bardziej od zachodu (okolice Rybnika).
Odpowiedz

Dodaj opinię do rankingu


Wyślij
Anuluj
Informujemy, iż wprowadzone przez Ciebie dane osobowe w powyższym formularzu komentarza będą wykorzystywane tylko w celu publikacji Twojej wypowiedzi na niniejszej stronie. Więcej informacji w polityce prywatności.