Ostatnia aktualizacja rankingu: 2024-10-03 17:23:36
1. Olympus OM SYSTEM M.Zuiko Digital ED 9 ...
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 90 mm Budowa: 8 elementów w 7 grupach Filtr o średnicy: 55 System mocowania: Micro 4/3 Kąt wiedzenia: 47 Odległość min.: 0.16 Przysłona: 3.5 - Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 100 mm Maks. powiększenie: 1.4 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 70.8 × 71 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 453 g Stabilizator obrazu: tak
2. Canon RF 100mm f/2.8 L MACRO IS USM
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 100 mm Budowa: 17 elementów w 13 grupach Filtr o średnicy: 67 mm System mocowania: Canon RF Kąt wiedzenia: 20 Odległość min.: 26 Przysłona: 2.8 - Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 100 mm Maks. powiększenie: 1.4 Regulacja ostrości: tak Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 81.5 × 148 Kolor obudowy: czarny Masa: 730 Stabilizator obrazu: tak
3. Sigma 105mm f/2.8 DG DN DG DN Macro Ar ...
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 105 mm Budowa: 12 / 7 Filtr o średnicy: 62 mm System mocowania: Canon EF Kąt wiedzenia: 23,3° Odległość min.: 0,29 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.8 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 76×95 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 710g Stabilizator obrazu: nie
4. Sigma 24-70 f/2.8 EX DG IF HSM Canon
Typ: makro Zakres ogniskowej: 24-70 mm Budowa: 14 / 13 Filtr o średnicy: 77 mm System mocowania: Canon EF Kąt wiedzenia: 84.1°-34.3° Odległość min.: 0.4 Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.8-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: 1:1 Ilość listków przesłony: 7, przysłona kołowa Wielkość: 88.6 × 115.5 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 700g Stabilizator obrazu: 15mm (odpowiednik ogniskowej 30mm dla formatu małoobrazkowego), f/1.7, f/16, Micro 4/3, 4/3", 72°, 20cm, Około 1:10 (odpowiednik 1:5 dla formatu małoobrazkowego), 9 elementów w 7 grupach (3 soczewki asferyczne), 7 listków przysłonyPrzysłna kołowa, AF / MF, Brak, 46mm, Maks. średnica 57.5mmDługość ca
5. Laowa 90 mm f/2.8 Ultra Macro APO do S ...
Typ: makro Zakres ogniskowej: 90 mm Budowa: 13 elementów w 10 grupach (w tym 3 elementy wykonane ze szkła ED) liczba listków przysłony: 13 Filtr o średnicy: 67 mm System mocowania: Sony E Kąt wiedzenia: 27? Odległość min.: 205 mm Kompatybilność: pełna klatka Przysłona: 2.8 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 180 Maks. powiększenie: 2.1 Ilość listków przesłony: 13 Wielkość: ?74 mm × 120 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 619 g Stabilizator obrazu: nie
Typ: makro Zakres ogniskowej: 30 mm Budowa: 12 / 10 Filtr o średnicy: 62mm System mocowania: Sony E Kąt wiedzenia: 50° (APS-C) Odległość min.: 0,09 Przysłona: 3.5 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: 1:1 Ilość listków przesłony: 7, przysłona kołowa Wielkość: 62 × 55,5 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 138 g Stabilizator obrazu: 15mm (odpowiednik ogniskowej 30mm dla formatu małoobrazkowego), f/1.7, f/16, Micro 4/3, 4/3", 72°, 20cm, Około 1:10 (odpowiednik 1:5 dla formatu małoobrazkowego), 9 elementów w 7 grupach (3 soczewki asferyczne), 7 listków przysłonyPrzysłna kołowa, AF / MF, Brak, 46mm, Maks. średnica 57.5mmDługość ca
7. Irix Cine 150mm T3.0 Canon EF Imperial
Typ: makro Zakres ogniskowej: 150 mm Budowa: uszczelniona obudowa Filtr o średnicy: 86 mm System mocowania: Canon EF Kąt wiedzenia: 84°(Wide) - 23°(Tele) Odległość min.: 0,30 m Przysłona: 3.0-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 180 Maks. powiększenie: 2.1 Ilość listków przesłony: 13 Wielkość: 136×97 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 1110 g Stabilizator obrazu: tak
8. Carl Zeiss Batis 2.0/25
Typ: makro Zakres ogniskowej: 25 mm Budowa: 10 / 8 Filtr o średnicy: 67 mm System mocowania: Sony E Kąt wiedzenia: 82° Odległość min.: 0,13m Przysłona: 2.0 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 60 mm Maks. powiększenie: 1:1 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 81 × 78 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 335g Stabilizator obrazu: nie
9. Panasonic 15 f/1.7 Summilux H-X015E
Typ: makro Zakres ogniskowej: 15 mm Budowa: 9 elementów w 7 grupach Filtr o średnicy: 46 mm System mocowania: Micro 4/3 Kąt wiedzenia: 72° Odległość min.: 0.2m Przysłona: 1.7 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: około 0.1x / 0.2x Regulacja ostrości: AF Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 57,5 × 36 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 115g Stabilizator obrazu: 15mm (odpowiednik ogniskowej 30mm dla formatu małoobrazkowego), f/1.7, f/16, Micro 4/3, 4/3", 72°, 20cm, Około 1:10 (odpowiednik 1:5 dla formatu małoobrazkowego), 9 elementów w 7 grupach (3 soczewki asferyczne), 7 listków przysłonyPrzysłna kołowa, AF / MF, Brak, 46mm, Maks. średnica 57.5mmDługość ca
10. Voigtlander Apo Lanthar 110mm f/2.5 So ...
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 90 mm Budowa: 14 / 12 Filtr o średnicy: 55 System mocowania: Sony E Kąt wiedzenia: 47 Odległość min.: 0,35 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.5 - Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 100 mm Maks. powiększenie: 1.4 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 70.8 × 71 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 453 g Stabilizator obrazu: brak
11. Venus Optics Laowa CA-Dreamer 100 mm f ...
Typ: makro Zakres ogniskowej: 100 mm Budowa: 12 / 10 Filtr o średnicy: 62mm System mocowania: Nikon Z Kąt wiedzenia: 20° Odległość min.: 0.24 m Przysłona: 2.8-22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: 1:1 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 72×125 Kolor obudowy: czarny Masa: 638G Stabilizator obrazu: 15mm (odpowiednik ogniskowej 30mm dla formatu małoobrazkowego), f/1.7, f/16, Micro 4/3, 4/3", 72°, 20cm, Około 1:10 (odpowiednik 1:5 dla formatu małoobrazkowego), 9 elementów w 7 grupach (3 soczewki asferyczne), 7 listków przysłonyPrzysłna kołowa, AF / MF, Brak, 46mm, Maks. średnica 57.5mmDługość ca
12. Sony FE 50mm f/2.8 Macro
Typ: makro Zakres ogniskowej: 50 mm Budowa: 8 elementów w 7 grupach Filtr o średnicy: 55 System mocowania: Sony AF Kąt wiedzenia: 47 Odległość min.: 0.16 Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.8- Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 100 mm Maks. powiększenie: 1.4 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 70.8 × 71 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 236 g Stabilizator obrazu: tak
13. Venus Optics Laowa CA-Dreamer 100 mm f ...
Typ: makro Zakres ogniskowej: 100 mm Budowa: 12 / 10 Filtr o średnicy: 62 mm System mocowania: Canon RF Kąt wiedzenia: 24,7° Odległość min.: 0.12 Przysłona: 2.8-22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 15 mm Maks. powiększenie: 1 (1:1) Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 72×125 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 638G Stabilizator obrazu: 15mm (odpowiednik ogniskowej 30mm dla formatu małoobrazkowego), f/1.7, f/16, Micro 4/3, 4/3", 72°, 20cm, Około 1:10 (odpowiednik 1:5 dla formatu małoobrazkowego), 9 elementów w 7 grupach (3 soczewki asferyczne), 7 listków przysłonyPrzysłna kołowa, AF / MF, Brak, 46mm, Maks. średnica 57.5mmDługość ca
14. Nikon AF-S DX 40 f/2.8G Micro
Typ: makro Zakres ogniskowej: 40 mm Budowa: 9 / 7 Filtr o średnicy: 52 mm System mocowania: Nikon F Kąt wiedzenia: 38°50 Odległość min.: 0,16 m Kompatybilność: APS Przysłona: 2.8 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 60 mm Maks. powiększenie: 1:1 Regulacja ostrości: AF Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 68,5×64,5 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 235g Stabilizator obrazu: nie
15. Irix Cine 150mm T3.0 PL-mount Imperial
Typ: makro Zakres ogniskowej: 150 mm Budowa: 12 / 11 Filtr o średnicy: 86 mm System mocowania: PL Kąt wiedzenia: 23,3° Odległość min.: 31,2 cm Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 3.0-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: 1 (1:1) Ilość listków przesłony: 11 Wielkość: 129×97 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 1100g Stabilizator obrazu: tak
16. Panasonic Lumix S 24-105mm f/4 Macro O ...
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 24-105 mm Budowa: uszczelniona obudowa Filtr o średnicy: 77 mm System mocowania: Panasonic/Leica L Kąt wiedzenia: 84°(Wide) - 23°(Tele) Odległość min.: 0,30 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 4.0 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 180 Maks. powiększenie: 2.1 Ilość listków przesłony: 13 Wielkość: 84×118 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 680 g Stabilizator obrazu: tak
17. Olympus M.ZUIKO DIGITAL 60 f/2.8 Macro
Typ: makro Zakres ogniskowej: 60 mm Budowa: 12 / 10 Filtr o średnicy: 67 mm System mocowania: Micro 4/3 Kąt wiedzenia: 20° Odległość min.: 0.2m Kompatybilność: Micro 4/3 Przysłona: 2.8 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: 1:1 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 56 × 82 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 185 g Stabilizator obrazu: 15mm (odpowiednik ogniskowej 30mm dla formatu małoobrazkowego), f/1.7, f/16, Micro 4/3, 4/3", 72°, 20cm, Około 1:10 (odpowiednik 1:5 dla formatu małoobrazkowego), 9 elementów w 7 grupach (3 soczewki asferyczne), 7 listków przysłonyPrzysłna kołowa, AF / MF, Brak, 46mm, Maks. średnica 57.5mmDługość ca
18. Sigma 105mm f/2.8 DG DN Macro Art Sony ...
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 105 mm Budowa: 12 / 7 Filtr o średnicy: 62 mm System mocowania: Sony E Kąt wiedzenia: 23,3° Odległość min.: 0,29 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.8 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 74×135,6 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 710g Stabilizator obrazu: nie
19. Laowa Probe 24mm f/14 Macro Canon RF
Typ: makro Zakres ogniskowej: 24 mm Budowa: 27 elementów w 19 grupach Filtr o średnicy: 86 mm System mocowania: Canon RF Kąt wiedzenia: 85° Odległość min.: 2 Przysłona: 14 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 11 Wielkość: 58 × 408 Kolor obudowy: czarny Masa: 470 Stabilizator obrazu: nie
20. Laowa Periprobe Cine 24 mm T/14 Macro ...
Typ: makro Zakres ogniskowej: 24 mm Budowa: 13 / 9 Filtr o średnicy: 46 mm System mocowania: Canon RF Kąt wiedzenia: 110 stopni Odległość min.: 12 Przysłona: 14 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: x0.11 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 55 × 50 mm Kolor obudowy: srebrny Masa: 170 g Stabilizator obrazu: nie
21. Venus Optics Laowa CA-Dreamer 100 mm f ...
Typ: makro Zakres ogniskowej: 100 mm Budowa: 12 / 10 Filtr o średnicy: 67 mm System mocowania: Nikon F Kąt wiedzenia: 24,4° Odległość min.: 24,7 Przysłona: 2.8-22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 72 × 125 Kolor obudowy: czarny Masa: 638 Stabilizator obrazu: nie
22. Venus Optics 24mm f/14 makro 2x Canon
Typ: obiektyw makro Zakres ogniskowej: 24 mm Budowa: 27 / 19 Filtr o średnicy: 55 System mocowania: Canon EF Kąt wiedzenia: 85° Odległość min.: 2 cm Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.5 - Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 100 mm Maks. powiększenie: 1.4 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 38 × 408 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 474g Stabilizator obrazu: brak
23. Irix Cine 150mm T3.0 Canon RF Imperial
Typ: makro Zakres ogniskowej: 150 mm Budowa: 12 / 7 Filtr o średnicy: 86 mm System mocowania: Canon RF Kąt wiedzenia: 23,3° Odległość min.: 0,29 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 3.0-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 11 Wielkość: 136×97 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 1100g Stabilizator obrazu: nie
24. Venus Optics Laowa CA-Dreamer 100 mm f ...
Typ: makro Zakres ogniskowej: 100 mm Budowa: 12 / 10 Filtr o średnicy: 67 mm System mocowania: Canon EF Kąt wiedzenia: 24,4° Odległość min.: 24,7 Przysłona: 2.8-22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 2.1 Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 72 × 125 Kolor obudowy: czarny Masa: 638 Stabilizator obrazu: nie
25. Sigma 70mm f/2.8 EX DG Macro Canon
Typ: makro Zakres ogniskowej: 70 mm Budowa: 10 / 9 Filtr o średnicy: 62 mm System mocowania: Canon EF Kąt wiedzenia: 28°46 Odległość min.: 0.25 Przysłona: 2.8-22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 11 Wielkość: 76×95 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 527g Stabilizator obrazu: nie
26. Irix Cine 150mm T3.0 MFT Imperial
Typ: makro Zakres ogniskowej: 150 mm Budowa: 12 / 11 Filtr o średnicy: 86 mm System mocowania: Micro 4/3 Kąt wiedzenia: 23,3° Odległość min.: 0,29 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 3.0-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 11 Wielkość: 159×97 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 1160g Stabilizator obrazu: nie
27. TTArtisan 40mm F2.8 APS-C Fuji X
Typ: makro Zakres ogniskowej: 40 mm Budowa: 14 / 10 Filtr o średnicy: 52 mm System mocowania: Fuji X Kąt wiedzenia: 24,4° Odległość min.: 0,17 m Kompatybilność: APS Przysłona: 2.8 - 16 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: x0.11 Ilość listków przesłony: 11 Wielkość: 100 × 57 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 371 g Stabilizator obrazu: nie
28. Fuji XF 60 f/2.4R Makro
Typ: makro Zakres ogniskowej: 60 mm Budowa: 8 / 10 Filtr o średnicy: 39 mm System mocowania: Fuji X Kąt wiedzenia: 26,6° Odległość min.: 0.105 m Przysłona: 2.4 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 0.5x Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 64.1×70.9mm Kolor obudowy: czarny Masa: 215g Stabilizator obrazu: tak
Typ: makro Zakres ogniskowej: 28 mm Budowa: 9 elementów w 8 grupach Filtr o średnicy: 49 mm System mocowania: Sony E Kąt wiedzenia: 75° (pełna klatka)54° (APS-C) Odległość min.: 0,29m Przysłona: 2.0 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 42 mm Maks. powiększenie: 0,13 (1:7,5) Regulacja ostrości: AF Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 64×60 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 200g Stabilizator obrazu: tak
30. Pentax SMC FA 50mm f/2.8 Macro
Typ: makro Zakres ogniskowej: 50 mm Budowa: 8 / 10 Filtr o średnicy: 39 mm System mocowania: Pentax KAF Kąt wiedzenia: 47° Odległość min.: 0.105 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.8 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 0.5x Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 67,5 × 60 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 265 g Stabilizator obrazu: tak
Opinie o produktach
Interesują mnie obiektywy, które oferują dobrą jakość obrazu, ale jednocześnie nie są zbyt drogie. Rozważam także zakup używanego obiektywu, jeśli będzie to opłacalna opcja, tzn. jak robiłem rozeznanie na własną rękę, to rzeczywiście są dużo tańsze niż nowe, ale też trudno powiedzieć w jakim są stanie, tzn. przede wszystkim chodzi chyba o to czy nie są porysowane soczewki ...
Będę wdzięczny za wszelkie porady i wskazówki, które pomogą mi w zakupie. Mogę wydać około tysiąca złotych. Wiem, że to niedużo, dlatego właśnie bardziej skłaniałbym się w stronę czegoś używanego… Z góry dziękuję.